Review: Fixativ pentru volum Cien

joi, mai 31, 2012 bydee-make-up 0 Comments


Hey girls,

   

     Va promisesem aceasta postare la inceputul lunii. Nu am facut-o din motive care tin de obiectivitatea review-ului, am dorit sa il folosesc mai mult timp si sa vad cum se comporta.

     Ei bine, l-am folosit, iar acum vi-l prezint Fixativul pentru volum Cien. Dupa cum stiti se comercializeaza in reteaua de magazine Lidl, are un pret foarte mic si mi-a lasat o impresie destul de buna.

     Tin sa precizez de la inceput ca am un par foarte gras, inca nu i-am gasit leacul asa ca si cu produse de styling si in absenta lor dupa 2 zile parul meu trebuie spalat. Firul este subtire si des (dupa parerea mea). Pe langa aceste aspecte, am un “tic” in momentul in care am parul desfacut, sunt cu mainile in el si ma joc cu firele de par.

       In general de la un fixativ imi doresc sa nu imi incarce firul de par prea tare (sa nu ramana firele lipite si tepoase) si flexibilitate, lucruri care le-am “bifat” la acest fixativ. Eu am ales fixativul pentru volum, cu o fixare medie - 3.





Producatorul il descrie scurt si la obiect: Fixare si volum pentru parul tau! ;))

Parerea mea:
-         La prima aplicare am fost placut surprinsa constatand ca nu are mirosul acela inecacios specific fixativului;
-         Parul meu are o lungime medie, l-am aplicat avand parul desfacut si a rezistat destul de bine, iar aplicat pe parul prin nu am avut ce obiecta;
-         Dupa cum spuneam nu incarca firul de par, astazi am folosit o cantitate “generoasa” si dupa 3 aplicari pe calota am simtit efectul acela al firelor lipite (l-am aplicat si la o distanta mai mica decat cea recomndat);
-         Ambalajul este putin incomod pentru ca este destul de mare si lucios dar nu il consider un minus, capacul este 2 in 1 adica nu trebuie scos pentru aplicare.
-         Cantitate 400 ml.
-        Eu am achizitonat produsul la un pret de 6.5 lei, era la oferta nu stiu exact cat este acum, dar nu cred ca poate fi cu mult mai scump.
-         Termenul de valabilitate mentionat pe ambalaj este  5/2015, nu stiu cine foloseste un fixativ 3 ani, dar e bine de stiut.

In concluzie, este un fxativ bunicel si cred ca il voi mai achizitiona, mai ales ca, luna viitoare am de gand sa trec la o tunsoare care sa necesite fixativare.

Voi ati folosit acest produs? Daca nu sper sa va fie folositoare informatiile mele. Daca da, ce parere v-ati facut despre el?

P.S. Nu uitati de giveaway daca doriti sa descoperiti gradina secreta.

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like

0 comentarii: