NOTD: Paintball

miercuri, mai 23, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello girls,

    Pentru saptamana aceasta am dorit ca unghiutele mele sa arate mai...altfel. Asa ca, am incept sa caut surse de inspiratie, tutoriale s.a.m.d. Am gasit pe youtube o gramada de modele si chestiutze interesante, mi-am pierdut vremea intr-adevar pentru ca odata ce ai vizionat un tutorial nu te poti limita la el, ci vrei more and more. Ei bine intr-un final am decis sa folosesc mai multe nuante vesele si daca toata lumea folosea oja alba ca baza am hotarat macar aici sa fiu mai altfel si sa folosesc oja neagra.
    Cand am vazut rezultatul, primul titlu care mi-a venit in minte a fost Paintball - nu am fost pana acum, dar imi imaginez ca asa as arata dupa o repriza. :))
    Aceasta ar fi rezultatul combinatiei mele ( 6 nuante de oja + un ac):







    Produse folosite:


- oja Glamour r. 178;
- oja Golden Rose nr. 132;
- oja Golden Rose nr. 95;
- oja Colorama nr. 6;
- oja Gabrini nr. M101;
- oja Single nr. 404;
- oja MagicVisage nr. 30;
- lac transparent Orkide.

    Ce ziceti, arata sau nu a paintball? Va place?

PS: Nu uitati de giveaway. Va puteti inscrie aici.

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like

0 comentarii: