NOTD: Ombre Nails

marți, mai 29, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pentru astazi am incercat pentru prima oara "tehnica buretzelului", am vazut foarte multe posatri de acest gen prin blogosfera, mi s-au parut foarte interesante dar mi se parea o munca grea si migaloasa. Ei bine, m-am inselat. Nu este greu deloc, iar rezultatul este de efect. O sa incerc mai multe combinatii pe viitor, pana va voi plictisi (daca se va intampla acest lucru, iar eu nu imi voi da seama va rog anuntati-ma ;))).
    Daca nu stiati pana acum (nici eu nu am stiut pana nu demult), manichiura ombre este o manichiura in degrade care se poate face in 2 feluri:
- fie pe fiecare unghie se aplica nuante de la cea mai deschisa catre cea mai inchisa (asa cum a fost in cazul meu);
- fie se aleg nuante diferite ale aceleiasi culori care se aplica individual pe fiecare unghie, astfel incat rezultatul final sa fie un degrade (practic  se folosesc 5 nuante, iar pe unghia degetului mare veti avea cea mai deschisa culoare iar pe unghia cea mica cea mai inchisa culoare).

    Rezultatul meu a fost urmatorul:






    Produse folosite:
- oja Colorama nr. 6 - Bubblicious;
- oja Colorama nr. 30 - Bubblegum;
- oja Coloram nr. 17 - Rasberry Jelly;
- lac transparent Orkide.


    Ati incercat vreodata o astfel de manichiura? Ce parere aveti despre rezultatul meu?

P.S.: Nu uitati sa va inscrieti la giveawayul Oriflame. Daca doriti sa descoperiti gradina secreta va puteti inscrie aici.

Kiss Kiss Dee

    

You Might Also Like

0 comentarii: