Finally Essence

joi, mai 17, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

  Dupa cum stiti imi doream de foarte mult timp sa incerc si eu produsele Essence. Toata lumea le foloseste, toata lumea le iubeste. :)
    In Sibiu nu am gasit si ma tot gandeam cm sa fac sa ajung si eu in posesia lor. Noroc cu una dintre cele mai bune prietene ale mele, este in Germania si am rugat-o tare, tare, mult, mult sa imi aduca si mie 2 produse de la firma minune.
    Mi-am ales pentru inceput o oja si eyelinerul gel pentru a le testa, iar daca imi plac... vor urma niste comenzi mai serioase (dupa cum stiti, nu achizitionez mai multe produse pana nu ma conving de calitatea lor).


    Oja Essence - Colour & Go - nuanta Viva la Green, primul meu NOTD o va avea in prim plan:


    Gel Eyeliner Essence - Midnight in Paris - va urma si un review, dupa prima utilizare nu am decat cuvinte de lauda la adresa lui:


    Bineinteles ca si Meda stie ca sunt o amatoare/consumatoare de lotiuni de corp si nu m-a uitat nici la acest capitol:


    Nu pot sa va spun decat ca sunt "very happy" pentru ca in sfarsit am pus si eu mana pe produsele acestea si am impresia ca nu vor fi singurele.
    Multumesc Meda, pentru ca te-ai gandit la mine si mi-ai implinit dorinta. :*

    Voi ati folosit produsele Essence? Daca da, care este produsul vostru preferat iar daca nu, ce produs v-ati dori?

Kiss Kiss Dee

P.S.: Nu uitati sa va inscrieti la giveaway. In cazul in care nu ati facut-o, va puteti inscrie aici.



You Might Also Like

0 comentarii: